סיפור אהבה אמריקאי

אוקטובר 7, 2023

מאור ושירה היו שני בני נוער בכיתה א' של תיכון טרומן שהסתכלו זה על זה מאז היום הראשון בבית הספר.

זה היה תיכון אמריקאי טיפוסי: מעודדות, בדיחות וקליקות מתקוטטות, אבל משהו נראה שונה אצל מאור ושירה.

היה להם קשר לא מדובר, ולמרות היותם מעולמות שונים, הם היו נחושים לגרום לזה לעבוד.

מערכת היחסים ביניהם החלה לפרוח אט אט ועד מהרה הם התאהבו זה בזה. מאור היה נשאר אחרי הלימודים כדי לעשות פרויקטים נוספים רק כדי שיוכל לראות את שירה באלמנט שלה.

אף אחד מהם לא ידע, אהבה עמוקה יותר ניצנה עמוק בפנים. ככל שחלפו הימים ומזג האוויר התחמם, זה היה רק עניין של זמן עד שהעניינים יסלימו.

זה קרה ביום גורלי אחד במהלך סמסטר האביב. מאור ושירה טיילו בחלק האחורי של מגרש הפוטבול, נהנו מחמימות השמש והתבוננו בציפורים  שרות.לפני שמישהו מהם הבחין בכך, מאור רכן פנימה ונישק את שירה. מיד הרגישו שניהם גלי הלם חשמליים זורמים בגופם.

ככל שהנשיקה התמהמהה, המתח ביניהם גבר ועד מהרה שני גופם נמשכו זה לזה כמו מגנטים.  מאור ושירה מעדו במגושמות על הקרקע, שניהם המומים מכדי שיהיה אכפת להם מכתמי הדשא שהיו בטוחים על בגדיהם.

הם חקרו זה את זה, בדרכים שמעולם לא חשבו שאפשריות. ידיה של שירה בחנו את קימורי גופו של מאור בזמן שהוא התרוצץ בשערה. כשהלילה המאושר הגיע לסיומו, שניהם חשו תחושה עמוקה של סיפוק ואהבה שאף אחד מהם לא הרגיש לפני כן.

מאותו יום ואילך, מאור ושירה היו שזורים זה בזה לנצח; בלתי נפרדים, בלתי ניתנים להריסה ומאוהבים.  סיפור האהבה של מאור ושירה זכה במהרה לשמצה בקרב בני גילם והרומן הלוהט שלהם הפך לחומר לאגדות. הם כבר לא היו שתי הנשמות האבודות השבורות שמצאו זו את זו במסדרונות תיכון טרומן; במקום זאת, הם היו כעת כוח בלתי ניתן לעצירה של אהבה, תאווה ואנרגיה טהורה.

למרות שהייתה להם תמיכה של משפחותיהם, העולם סביבם חשב שאהבתם פרועה מדי ומהירה מדי, והיה ברור שרבים מבני גילם מקנאים במה שיש להם. 
אבל מאור ושירה מעולם לא נתנו לדעות של אף אחד לעמעם את אהבתם זה לזה. בעיניהם, האהבה שהייתה להם הייתה טובה יותר מכל מה שהם הכירו אי פעם והם לא היו מחליפים אותה לעולם. 

הם המשיכו להביע את אהבתם באופן פיזי, חקרו זה את זה בתשוקה אמיתית, והיא רק גדלה מדי יום ביומו. הקשר ביניהם היה כה חזק שהוא היה כמעט מוחשי ורק הלך והתעצם ככל שחלפו השנים.

מאור ושירה חגגו יחד את סיום התיכון, והחשמל ביניהם היה חזק מאי פעם.  כשהגיע הזמן לקולג', דרכם התפצלה, ולמרות שלשניהם היה עתיד מזהיר לפניהם, הם הבטיחו לעולם לא לאבד קשר. בכל לילה, לא משנה היכן הם היו, הם היו חולקים נשיקה לוהטת ולפני שנרדמו, הם היו מודים ליקום על שהפגיש ביניהם.

ובשבילם, זה הספיק. מה אתם אומרים? יכולים לנהל מערכת יחסים מרחוק או זקוקים לפורקן וביקור אצל הנערות של דירות דיסקרטיות בתל אביב