סוף שבוע בבודפשט

ספטמבר 14, 2023

כשמדובר בחופשות עירוניות אירופאיות קסומות, בודפשט כבר מזמן נערצת על ידי תיירים ומקומיים כאחד. כבירת הונגריה והעיר הגדולה ביותר, היא ידועה בקו הרקיע המדהים שלה לצד הנהר, בתי הקפה התוססים והארכיטקטורה המרתקת שלה. אבל איך זה לבלות סוף שבוע בעיר המקסימה הזו?

כדי להתחיל את סוף השבוע בבודפשט, המקום הטוב ביותר ללכת אליו הוא המרחצאות התרמיים סצ'ני (Széchenyi) המפורסם בעולם. בניין בן מאה שנה זה הוא מקום מצוין להירגע ולספוג את התרבות המקומית, לספוג את החמימות של הבריכות התרמיות, ולאחר מכן ללכת לאחד מחדרי העיסוי הרבים לעבודת גוף מרעננת.

התחנה הבאה בכל טיול סוף שבוע בבודפשט צריכה להיות פלאי גבעת הטירה. רובע זה גדוש במבנים מימי הביניים וברחובות מרוצפים שיחזירו את המבקרים אחורה בזמן לעבר הקיסרי של העיר. מכאן, תוכלו להגיע בהליכה קצרה אל רכבת הפוניקולר (Funicular Railway) ממנה נשקף נוף ממעוף הציפור של העיר.

אף טיול בבודפשט אינו שלם בלי לטעום את התבלינים, הניחוחות והמעדנים של המטבח ההונגרי. כדי לקבל פרשנות ייחודית למאכלים מסורתיים, המקומיים ממליצים לקפוץ סביב 'ברים חורבות', שהם ברים השוכנים בבניינים מפורקים. מגישים אוכל רחוב חדשני אך קלאסי, הם בהחלט שווים ביקור.

אחרי חגיגה אתית, הדרך המושלמת לסיים את סוף השבוע בבודפשט היא ביקור בקולנוע תחת כיפת השמיים. ישנם מספר בתי קולנוע דרייב-אין הממוקמים ברחבי העיר, עם מקומות ישיבה נוחים בין הגשרים המלכותיים של סנטאנדרה, או לצד האי צ'פל התוסס. זה פשוט לא יכול להשתפר.

כדאי גם להכיר את חיי הלילה של בודפשט, בעיקר אם אתם בענייני בחורות סקסיות שאוהבות לקבל זין מתיירים ישראלים. זהו גן עדן עבור גברים חרמנים.   

כאשר סוף השבוע מתקרב לסיומו, המבקרים יכולים להביט לאחור על חוויה בלתי נשכחת באחת הערים האיקוניות ביותר באירופה. ממרחצאות טורקיים ועד בתי קולנוע באוויר הפתוח, בודפשט בטוח תספק זיכרון בלתי נשכח, ותזכורת ברורה מדוע היא עיר כל כך אידילית לחקור.

ואם דיברנו על גן עדן לגברים חרמנים, האמת שלא צריך להרחיק עד בודפשט, אתם יכולים למצוא גם כאן בישראל גן עדן של בחורות חרמניות באתר Escort Girls