לחקור את ציריך על התקציב: איך לחסוך כסף במהלך החופשה שלך

ינואר 12, 2024

ציריך,  העיר הגדולה ביותר בשוויץ, ידועה בנופים המדהימים שלה, נופים ציוריים, ותרבות עשירה. עם רחובותיה המקסימים, המבנים ההיסטוריים והסביבה האלפינית עוצרת הנשימה, אין זה מפתיע שהיא יעד חלומי עבור מטיילים רבים.

עם זאת, כמו כל עיר אירופית אחרת, ציריך יכולה להיות יקרה למדי, והוצאות חופשה יכולות להצטבר במהירות. אבל אל תתנו לזה להרתיע אתכם מלתכנן חופשה בעיר היפה הזו. עם התכנון והתקצוב הנכונים, תוכלו לחקור ולחוות את כל מה שיש לציריך להציע מבלי לשבור את הבנק. בפוסט בבלוג זה, ריכזנו כמה טיפים וטריקים כיצד לחסוך כסף במהלך החופשה שלך בציריך. בואו נצלול פנימה!

 1. תכננו את הלינה שלכם  בקפידה

הצעד הראשון והחשוב ביותר כדי לחסוך כסף על החופשה שלכם בציריך הוא לתכנן את הלינה שלכם בקפידה. עם אפשרויות לינה רבות וידידותיות לתקציב זמינות, אין צורך לבזבז על מלונות יקרים. שקול להתארח באכסניות, דירות להשכרה או אפילו אתרי קמפינג, שהם לא רק סבירים אלא גם מציעים חוויה ייחודית. Airbnb היא גם אפשרות נהדרת, מכיוון שתוכלו למצוא חדרים ידידותיים לתקציב או דירות שלמות להשכרה. בנוסף, עם גישה למטבח, אתה יכול לחסוך כסף על אכילה בחוץ על ידי הכנת חלק מהארוחות שלך בבית.

2. השתמשו בתחבורה ציבורית

חקר ציריך ברגל הוא ללא ספק אחת הדרכים הטובות ביותר לספוג את האווירה המקסימה של העיר. עם זאת, הסתמכות על הליכה בלבד יכולה להיות מעייפת וגוזלת זמן, במיוחד אם אתם מתכננים לבקר באטרקציות שונות. במקרים כאלה, שימוש בתחבורה ציבורית, כגון חשמליות ואוטובוסים, הוא אפשרות חסכונית ויעילה. מערכת התחבורה הציבורית של ציריך מקושרת היטב, ותוכלו לנסוע לכל חלק של העיר בשבריר מעלות מונית או רכב שכור.

3. נצלו את הפעילויות החינמיות

אחד הדברים הטובים ביותר בציריך הוא שיש שפע של פעילויות ואטרקציות בחינם להנאת המטיילים. מטיול בעיר העתיקה ועד טיול לאורך אגם ציריך הציורי, לא חסרים דברים לעשות שלא יעלו לכם אגורה. בקרו בפארקים ובגנים היפים, השתתפו בקונצרט או פסטיבל ללא תשלום, או צאו לסיור רגלי בהדרכה עצמית. פעילויות אלה לא רק לחסוך לך כסף אלא גם לאפשר לך לחוות את העיר כמו מקומי.

4. ארזו את האוכל בעצמכם

אכילה בחוץ במסעדות יכולה להיות הוצאה משמעותית במהלך חופשה. אבל בציריך, אין צורך להוציא הון על מזון. אתה יכול לחסוך כסף על ידי אריזת ארוחות וחטיפים משלך. אפשרויות אירוח רבות ידידותיות לתקציב מציעות מטבחים משותפים, המושלמים להכנת ארוחותיכם. תוכלו גם לבקר בסופרמרקטים מקומיים ובחנויות מכולת כדי לאסוף כמה מצרכים חיוניים לטיול שלכם. אל תשכחו לנסות כמה מעדנים מקומיים מדוכני רחוב ומשאיות אוכל, שהם לא רק טעימים אלא גם ידידותיים לתקציב.

5. נצלו הנחות תיירים

אל תחששו לבקש הנחת תיירים בציריך. אטרקציות רבות מציעות מחירים מוזלים לסטודנטים, קשישים ומשפחות, לכן הקפידו לשאת איתכם את תעודות הסטודנט או תעודות הזהות שלכם. כמו כן, חפשו שוברי עיר או כרטיסי תיירות, המציעים מחירים מוזלים לאטרקציות פופולריות ותחבורה ציבורית ללא תשלום. מעברים אלה יכולים להיות שימושיים גם אם אתם מתכננים לבקר במספר אטרקציות ביום.

 6. בקרו במוזיאונים ובאטרקציות בימי הנחה

למוזיאונים ואטרקציות רבים בציריך יש ימים או שעות ספציפיים שבהם הם מציעים כניסה מוזלת או אפילו חופשית. עשו מחקר לפני הנסיעה ותכננו את ביקוריכם בהתאם. לדוגמה, גן החיות של ציריך מציע כניסה מוזלת בימי רביעי, ולמוזיאון הלאומי השוויצרי יש כניסה חופשית בשבתות.

7. רדו מהשביל

אטרקציות תיירותיות פופולריות ללא ספק שוות ביקור, הן מגיעות לעתים קרובות עם תג מחיר כבד. שקלו לחקור מקומות מחוץ לשביל, שהם לא רק פחות צפופים אלא גם ידידותיים יותר לתקציב. בקרו בשכונות המקסימות, קיימו אינטראקציה עם המקומיים וגלו פנינים נסתרות שאינן נמצאות במסלול הטיול של כל תייר.

לסיכום, ציריך יכולה להיות עיר יקרה, אבל זה לא אומר שאי אפשר ליהנות ממנה בתקציב מוגבל. בעזרת טיפים וטריקים אלה, תוכלו לחוות את כל מה שיש לעיר היפה הזו להציע מבלי לדאוג לשבור את הבנק. אז, לארוז את התיקים שלך ולהתכונן לחופשה בלתי נשכחת בתקציב ידידותי בציריך. 

ואם הבחורות לא מספיק ידידותיות, כאשר תחזרו יש נערות ליווי בתל אביב