המסעדות האיטלקיות הטובות ביותר בבואנוס איירס

דצמבר 28, 2023

אם אי פעם ביקרת בואנוס איירס, אתה יודע שהיא עיר נהדרת עם שפע של אוכלים לבחירה. בין המועדפים של רבים הוא מגוון רחב של מסעדות איטלקיות בבואנוס איירס. מסעדות אלה מגישות כמה מהמטבח האיטלקי הטוב ביותר במדינה, עם טעמים הנעים בין איטלקי קלאסי לפיוז'ן ארגנטינאי-איטלקי דינמי יותר. הנה מבט על כמה מהמסעדות האיטלקיות הטובות ביותר בבואנוס איירס.

UVA

המסעדה הראשונה ברשימה זו היא UVA. מסעדת UVA ממוקמת בפאלרמו סוהו (Palermo Soho), ומגישה מטבח פיוז'ן איטלקי-ארגנטינאי מהשפית האיטלקית הנודעת לורנה אורוטי (Lorena Urruty). מקום אופנתי זה מציע אווירה מודרנית, מושלמת לדייט לילי. מנות הדגל כוללות ריזוטו עם פטריות פורצ'יני ורביולי קלאסי עם ריקוטה ותרד.

אקווה

גם בשכונת בואנוס איירס בפאלרמו נמצא אקווה. זהו מקום פופולרי בזכות תפריט פירות הים בהשפעה איטלקית, עם מנות כגון רביולי לובסטר, סביצ'ה בס ולינגוויני עם ארטישוקים. המסעדה ידועה באווירה הנעימה שלה, שולחנות לאור נרות ורשימת יינות איטלקית חזקה.

פורטסואלו

אם אתם מחפשים ארוחת ערב איטלקית אמיתית, לא תפספסו כמה מהפסטות והפיצות הטובות ביותר בפורטזואלו. מסעדה איטלקית מסורתית זו ממוקמת בלב שכונת אונסה (Once), ומתמחה בפסטה תוצרת בית, פיצה ומבחר של קלאסיקות איטלקיות כפריות.

באקו

לחוויית אוכל איטלקית מודרנית באמת, באקו הוא המקום ללכת אליו. טרטוריה איטלקית אופנתית זו בפאלרמו (Palermo) מציעה תפריט הכולל מרכיבים קלאסיים עם טוויסט מודרני. תוכלו ליהנות מכמה ממנות הדגל שלו, כגון ספגטי כמהין ולארדו, בטן חזיר פינוצ'ינה ופרמזן קישואים.

סועדים חובבי קולינריה של איל תיאטרו צריכים להגיע לאיל תיאטרו בפאלרמו. מסעדה איטלקית עטורת פרסים זו ידועה במטבח המקצועי שלה מאת השף האיטלקי מתיאס גומז (Matías Gomez). התפריט מלא במנות ייחודיות כמו ריזוטו תמנון ורביולי בקר. בנוסף, יש גם מבחר מרשים של יינות איטלקיים.

Gastón y Raquel

לחוויה איטלקית בסגנון ביתי, Gastón y Raquel הוא המקום ללכת אליו. מסעדה אהובה זו מגישה מטבח איטלקי בסגנון ארגנטינאי אמיתי. תוכלו ליהנות ממנות קלאסיות כגון רביולי תוצרת בית, צלעות חזיר ולזניה. האווירה הנינוחה והשירות הידידותי הופכים אותו למושלם לארוחת ערב נינוחה.

אלו הן רק כמה מהמסעדות האיטלקיות הרבות בבואנוס איירס. כפי שאתם יכולים לראות, לא משנה מה אתם משתוקקים, לעיר הזו יש משהו שיספק את התשוקות האיטלקיות שלכם. ממאכלים מסורתיים ועד תפריט פיוז'ן מודרני, המסעדות האיטלקיות הטובות ביותר בבואנוס איירס מגישות כמה מהחוויות הקולינריות הטובות ביותר במדינה. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב רומנטית עם בן הזוג המשמעותי שלכם או ארוחה מזדמנת עם חברים, מסעדות אלה מציעות תפריט טעים עם כל הקסם האיטלקי.

כמובן שלא חייבים להרחיק לדרום אמריקה בשביל ליהנות מאוכל איטלקי טוב. אני מזמין בוולט הביתה, בדיוק כפי שאני מזמין נערות ליווי בתל אביב