איך להישאר קרירים ואופנתיים: מה ללבוש במזג אוויר חם

ינואר 17, 2024

כשהטמפרטורה עולה והשמש זורחת בהירה יותר, הגיע הזמן להניח בצד את הסוודרים המגושמים האלה ולאמץ את חום הקיץ. עם זאת, להתלבש למזג אוויר חם יכול להיות אתגר. אתה רוצה להישאר קריר ונוח, אבל גם להיראות מסוגנן. אז בין אם אתם בדרך לחוף הים, לפארק או סתם לטיול בעיר, הנה כמה טיפים על מה ללבוש במזג אוויר חם.

1. בחרו בדים קלים ונושמים
כשמדובר במזג אוויר חם, הכל עניין של בחירת הבד הנכון. בדים טבעיים כמו כותנה, פשתן ומשי הם קלי משקל ומאפשרים לעור לנשום, מה שעוזר לשמור על קרירות. הימנעו מחומרים סינתטיים כמו פוליאסטר וניילון, מכיוון שהם לוכדים חום ויכולים לגרום לכם להרגיש לא בנוח ולהזיע.

2. העדיפו צלליות רופפות
וזורמות צלליות רפויות וזורמות מאפשרות לאוויר לזרום ושומרות על קרירות. במקום בגדים צמודים, העדיפו חולצות בילוי, שמלות מקסי או מכנסיים קצרים רפויים. לא רק שהם ישמרו על הנוחות שלכם בחום, הם גם יעניקו אווירה רגועה ונטולת מאמץ.

3. היצמדו לצבעים
בהירים צבעים כהים סופגים יותר חום, ולכן עדיף להיצמד לצבעים בהירים במזג אוויר חם. לבנים, פסטלים וניטרליים מושלמים לא רק לקיץ, אלא גם מחזירים את קרני השמש ושומרים על קרירות. בנוסף, הם נראים נהדר בשילוב עם שיזוף!

4. הגנו על עצמכם מפני השמש  – 
אמנם חיוני להישאר אופנתיים במזג אוויר חם, אבל חשוב גם להגן על עצמכם מפני קרני השמש המזיקות. בחרו בכובעים רחבי שוליים, משקפי שמש וצעיפים קלי משקל כדי להגן על הפנים והצוואר מפני השמש. אל תשכחו למרוח קרם הגנה ולמרוח שוב לאורך היום במידת הצורך.

5. שמרו על נעליים קלות ואווריריות
כפות הרגליים נוטות להתנפח בחום, ולכן עדיף להימנע מנעליים צמודות. העדיפו סנדלים פתוחים, כפכפים או נעלי ספורט עם עליוניות רשת נושמות. הימנע ללבוש חומרים סינתטיים, כפי שהם יכולים לגרום לרגליים להזיע ולהיות לא נוח.

6. אל תשכחו אקססוריז
אביזרים יכולים ליצור או לשבור בגד, גם במזג אוויר חם. במקום תכשיטי הצהרה כבדים, העדיפו פריטים קלי משקל כמו שרשראות עדינות או עגילי חישוק. תיק קש או בד הוא אביזר הקיץ המושלם ויכול לשמש גם כתיק חוף.

לסיכום, להתלבש למזג אוויר חם לא חייב להיות הקרבת סטייל. שימו לב לבדים שאתם בוחרים, בחרו בצלליות רפויות וזורמות בצבעים בהירים, ואל תשכחו להגן על עצמכם מפני השמש. בעזרת טיפים אלה, תוכלו לנצח את החום ולהיראות שיקיים ללא מאמץ לאורך כל הקיץ. זכרו, שמירה על נוחות וביטחון במה שאתם לובשים היא המפתח להרגשה ולמראה במיטבכם. אז אמצו את השמש, ותיהנו להתנסות במלתחת הקיץ שלכם!

ואם הסטייל הקייצי הזה תוכלו לבלות עם נערות ליווי בחולון